2017. július 21.

73. kritika - Expressis verbis - Félreérthetetlenül

Bonjour!
Tudom, pofátlanság volt, hogy ilyen sokáig várattalak titeket, nem törődve a határidőkkel. Még mindig nem sikerült ebbe visszarázódnom, elnézést!

Előszó
Őszintén szólva teljesen abban a hitben voltam, hogy ezen a blogon novellák vannak. Szóval meglepetésként ért, hogy amikor elkezdtem a második bejegyzést, ugyanaz a sztori folytatódott. Az értékelés során vedd figyelembe, az utolsó rész, amit el tudtam olvasni, az a Belefér volt!

Fejléc
Mivel nincs fejléc, ezt a részt át is ugranám.
Értékelés

Design
A design az egyik sablon, amivel nincs is semmi gond. Viszont a háttér szerintem nem passzol hozzá, én inkább valamilyen egyszínűt választanék. Az oldalsáv első modulja a 'Rendszeres olvasók', majd jön a 'Leírás', a 'Magamról' és a 'Blogarchívum'. Én a sorrendet egy kicsit megcserélném, illetve betennék egy csevegőt. Az ember nem tudhatja, mikor lehet rá szüksége, és nem tart sokáig beilleszteni. Ráadásul könnyebben el lehet érni a másikat, egyszerűbb nyomon követni. Esetleg ha a szereplőket össze akarja gyűjteni az ember, akkor egy menüt is érdemes bedobni, és egy fejezetek oldalt is mindenképp csinálnék. Még nincs sok fejezet fent, de mégis csak könnyebb úgy megnyitni őket. Talán még az információk fontosak, amiket egy szövegmodulba írnék és tennék ki.
Értékelés: 5/2

Történet
Eddig öt fejezet került ki, amik amolyan bevezetőknek tűnnek nekem. Történnek dolgok, de azért még alig vannak információink, és nem indult be úgy igazán a cselekmény. Levi nekem nem igazán jött be, egy tahó srácnak tűnik, aki túl magabiztos, és túl sokat képzel magáról. Teodórát még nem lehetett igazán kiismerni, de kezdem megkedvelni. Na jó, már akkor a szívembe zártam, amikor Micimackós bögréből ivott. Lilla és Dona még semleges, nem tudom eldönteni, hogy kedveljem, avagy sem őket. A HÖK gyűlés, és maga ez az egész engem személy szerint érdekel, kíváncsi vagyok, milyen szerepe lesz a történetben ennek. A szomorú helyzet az, hogy nem igazán tudok mit mondani. Mint mondtam, volt cselekmény, amiben nem találtam semmi kivetnivalót, szóval valósághű. Mégsem tudok mit mondani róla. Vannak már kérdéseim, érdekel, hogy mi a helyzet Levi és Teó, vagy épp Levi és Lilla között, de nem égek a vágytól, hogy minél előbb megtudjam. A helyesírással, nyelvhelyességgel nincs semmi gond, egyedül a szöveget tenném sorkizárttá. Sajnálom, hogy csak ennyit tudok róla mondani, de öt fejezet nem volt elég ahhoz, hogy igazán legyen véleményem, és ki is tudjam azt fejteni. Ha érdekel a történet, szerintem mindenképp nézz be az oldalra.
Értékelés: 10/8

Miért pont ez? Mert könnyed, mint a történet.


Interjú Hey_Apple-lel

Lilla a kezdetektől kezdve fura, ha Leviről van szó, és természetesen már van is elméletem, mi ennek az oka. Viszont az érdekelne, hogy kiderül végül ez a történetben?
""

A főszereplők a HÖK révén találkoztak, lesz ennek valami szerepe?
""

Mióta írsz? Van más blogod? Ha igen, mi a címe?
""

Sajnos nem tudtam felvenni a kapcsolatot az íróval, így a kérdések egyelőre megválaszolatlanok maradnak!
Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése