2016. január 2.

Újabb díj, újabb adag köszönet! ♥

Sziasztok, drágák!
Amikor megláttam, hogy ismét kaptam egy díjat, komolyan ledöbbentem. Már az elsőnél is úgy voltam, hogy biztosan tévedésből adta nekem Chestia. Nem vagyok az az ember, aki gyűjti a díjat, és mivel kritika blogom van, nem is számítok rájuk. Szóval kellőképp meglepődtem, mikor megláttam az értesítést. Szóval ezer köszönet Elena, feldobtad az évem!

http://avarazslatvilaga.blogspot.hu/ 
Tennivalók
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a te blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez/bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek kell a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8. Cseréljetek linket!
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat!
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen! 

Tizenkét dolog Elena Diana Moon blogjáról
Mivel úgyis írok majd kritikát, nem szeretnék a történetről is írni, inkább csak a külsőről, első benyomásról stb...
  1. Az oldal nagyon egyedi, és amikor először megnéztem a rendelés után, azonnal megtetszett.
  2. Viszont akiknek nem elég széles a képernyője, annak nem tölti be szépen, kicsúszik az oldalsáv.
  3. Megtetszett, hogy fiatal a főszereplő, de...
  4. ...tartok is egyben tőle. Ha fiatalabb vagy idősebb karakterről szoktunk írni, nem mindig tudjuk megfelelően visszaadni az ismereteit, szóhasználatait. Mivel még nem olvastam Elena-tól, ezért nem tudom, hogy neki sikerül-e ezt elkerülnie, reménykedem!
  5. A fejléc az egyik kedvencem a sok közül, amiket már láttam.
  6. Sajnos nem tudok sok mindent írni, mert majd a kritikába teszem bele az észrevételeket, így a maradék hat pontba nem írnék semmit.
  7.  -
  8.  -
  9.  -
  10.  -
  11.  -
  12.  -

Tizenkét dolog az én blogomról
Mivel már egyszer leírtam tizenkét pontot, és istenkirálynak éreztem magam, amiért össze tudtam hozni tizenkét pontot, ezért most másolnám!
  1. A blog bejegyzéseit már 2015. júniusában elkezdtem, de még nem tehettem nyilvánossá az oldalt...
  2.  ...ennek oka, hogy a fejléc még nem készült el, így a design sem volt a legjobb, illetve végleges.
  3. Kezdetben rettegtem, hogy senki nem akar majd rendelni kritikát, és gondolkoztam a blog bezárásán.
  4. Végül a blog azért élte túl, mert egy hirtelen ötlettől vezérelve csoportokba kiírtam, hogy kritikarendeléseket várok, mire huszonegyen írtak nekem.
  5. Rettegek az olvasók lázadásától, ugyanis a suli és főleg a tételek miatt kevesebb időm van, így nem tudok annyit foglalkozni a rendelésekkel, mint szeretnék.
  6. A kritikáim során sosem befolyásol, ha olyan dolgot tartalmaz a blog, amit ellenzek/utálok, vagy épp szeretek.
  7. Ez az egyetlen blogom, amivel tényleg, teljes szívemből szeretek foglalkozni. 
  8. Azért hoztam létre kritika blogot, mert imádok olvasni, véleményt alkotni tudok,  fogalmazni is elvileg, és utáltam azt látni, hogy valaki csak x számú bejegyzéseket szeretne, addig olvassa stb.
  9. A facebookon már eredeti névvel posztolom a blog bejegyzéseit, mert bár a Peetagey Smile felhasználó létezik mégsem tudom használni.
  10. A blogon mindig őszinte véleményt láttok. 
  11. A zenepárosítás és a mini interjú a blogom jellegzetessége 
  12. Nem akartam simán kritika blogot, ezért kitaláltam, hogy húsz naponként kiteszek egy Ti választottátok bejegyzést, amibe nektek is van beleszólásotok.

A tizenkét kérdésre a válaszaim
  1. Mióta blogolsz? - Fogalmam sincs. Régebben volt pár blogom, de akkor még nem voltam elég kitartó egyikhez sem. Idén tavaly kezdtem el írni, hivatalosan szeptembertől vezetem a blogot, de már a nyáron zajlottak az előmunkálatok, akkor is született pár kritika.
  2. Hány blogod van? - Hivatalosan? :D Jelenleg ezt az egyet vezetem, de ezen kívül van pár jelenleg is zajló projektem. Egyfelől béta leszek Asley Scrab oldalán (A fekete rózsa), másfelől a későbbiekben elinduló Kezed a kezemen című blogon leszek Vivian Écrivain, egy új író bétája. Ezek mellett pedig lesz egy történetes blogom, ahol négy fantasztikus íróval fogunk majd bele a sztoriba, de ez még odébb van, így nem is mondanék többet róla :$ 
  3. Miért kezdtél blogolni? - Imádok írni! Ha olvasok, egy új világba kerülök, és kiszabadulok a sajátomból. Mivel régebben pocsékul írtam, nem is olvasták a blogomat, ami egy időre el is vette a kedvem. Addig viszont sok beadandóm volt, ami mind-mind segített és ismét blogolásba kezdtem. A csalódásokra viszont elég jól emlékszem, így kritika blogba kezdtem, ezáltal segítve másoknak, hogy ha kell, javulhassanak.
  4. Mi ad ihletet, mi inspirál? - Mivel nem történetes blogom van, ezért nincs szükségem ihletre. De ha történetet írok, akkor bármi adhat. Látok kint valamit, hallok egy mondatot, egy zenét, akármi lehet.
  5. Van aki támogat a blogírásban? - Őszintén? Nincs. Nagyon ritkán osztok meg a bloggal vagy az életemmel kapcsolatban dolgokat mással, így nem nagyon tudnak támogatni. Van, hogy a barátnőm egy-egy ötlettel vagy néhány mondatával kisegít, de ennél többet nem szeretnék senkitől elvárni, mert az én blogom, az én felelősségem!
  6. Mi a hobbid? - Az olvasás! Amikor csak tudok, olvasok. Sajnos a kis érettségi miatt kevés időm van ebben a tanévben, de amikor nem a sulival és a kritikákkal foglalkozok, akkor olvasok.
  7. Mi ihlette a történeted, honnan jött a blogod alapötlete? - Mivel erre a blogra nem érvényes a kérdés, ezért a másik projektemre térek át. Azt a történetet öten hoztuk össze, de a nagyon alapja az én ötletem volt. Egy idézet ihlette, és közös megegyezés alapján felépítettük az egészet.
  8. Melyik az a szereplő, akire a legjobban hasonlítasz a történetedből? - Egyértelműen az én karakterem. Mindannyian egy szereplőt találunk ki, akiknek majd a szemszögéből írunk. Az én szereplőm pedig teljesen olyan lesz a részekben, amilyen én is vagyok.
  9. Ki írta az első kommented a blogodra? Mi volt az? - Visszatérünk akkor a STTIVU-ra. Barbara Rikki Cartland írt először megjegyzést, ami a következő volt: "Szia :)
    Hűű már teljesen megfeledkeztem a kritikáról, szóval meglepett és egyben megmosolyogtatott minden egyes sora, ugyanis pont most vagyok egy elég viharos és mély fázisban, így háttérbe vonulok és egy darabig nem posztolok semmit. De rettentően jól esett, és kellően motiváló volt a kritikád. Szerintem még egy párszor elfogom olvasni, és ebből merítek erőt, hogy a színfalak mögött tovább tudjam írni a történetet :) köszönöm még egyszer és a dicsérő szavakat is. Kissé meg is könnyeztem örömömben :') <3".
  10. Amikor negatív véleményt/kritikát/kommentet kapsz elkeseredsz? - Borzasztóan esik minden negatív vélemény, főleg ha indokolatlan. Ilyenkor csak próbálok továbblépni rajta, de azért egy kis rossz érzés továbbra is jelen marad utána. Ha pedig van alapja, akkor próbálok javítani rajta.
  11. Hány díjad van eddig? - Ezzel együtt kettő. Chestia H. Stilson-nak köszönhetem az előzőt! ♥
  12. Milyennek látod a blogod? - Ez hülye kérdés, már bocsánat! :D Én tipikusan az az ember vagyok, aki sosincs megelégedve a munkájával, de ha kritizálnak, akkor nagy a szám. :D
Az én tizenkét kérdésem
  1. Miért kezdtél el írni?
  2. Ki a legnagyobb rajongód, aki mindig biztat?
  3. Kire számíthatsz bármikor?
  4. Tartasz attól, hogy le kell majd zárnod a történeted?
  5. Miért éppen ez lett a blogod címe?
  6. Van olyan karakter, akit magadról mintáztál? Ki ő, és milyen tulajdonságokban hasonlítotok?
  7. Jártál már korábban a blogomon, vagy csak a díj miatt tértél be?
  8. Mit gondolsz az oldalról? 
  9. Mi tetszik a legjobban a blogon?
  10. Mi az, ami nem tetszik? 
  11. Mit gondolsz a kritikáimról? Szerinted alaposak? Megéri rá várni?
  12. Vissza fogsz még térni az oldalra? Miért? Csak őszintén, ezért kérdezem! :D

Akiknek adni szeretném a díjakat ♥ 
  1. Barby - Édes élet / Mert baromi jól ír ő is.
  2. Barbara Rikki Cartland - Without Shadow / Igen, ismételten, mert fantasztikus írónak tartom és ez egyfajta ösztönző is, hogy ne adja fel!
  3. Bella Stewart - Suttogás / A történetébe a fülszöveg alapján beleszerettem.
  4. Brynn Hastings - Segítek, akár akarod, akár nem!  / Mióta kritikát írtam a blogról, azóta nyomon követem a történetét.
  5. Chestia H. Stilson - Beépített második / Nem csak azért adom neki, mert az első díjam tőle van, hanem, mert a története csodálatos, és egy igazi kis írópalánta, aki gyakorlással még jobb lesz!
  6. Ciara Coldman - Bérgyilkossal összezárva / Régebben az hittem, hogy biztosan egy öntelt író lehet, mert annyian szerették, aztán megismertem a közös projektünk során és röhögnöm kellett a régi feltételezésemen. Egy kedves és bizonytalan lány, igazi tehetséggel!
  7. Gabby C. Oaks - Prison / Imádom a Tökéletes kémia trilógiát, és Gabby a tehetségével ugyan olyan jól tudja feldolgozni a hasonló témát; a kritikája óta várom a folytatást.
  8. Kate Avengers - Bosszúállók újratöltve / Imádom a Marvel filmeket, főleg a Bosszúállókat, Kate pedig hihetetlenül jól adja vissza a történetet! 
  9. Lauren Write - Glimmer története / Imádom az Éhezők viadalát és a fülszöveg felkeltette az érdeklődésemet!
  10. Madilyn K. Colton - Végjáték / Még nem jutottam el az ő kritikájáig, de valamiért beugrott az ő neve is a díjazásnál, szóval elolvastam a fülszöveget, és már az alapján nagyon várom az ő értékelését.
  11. Naomi L. Price - Feljegyzések / A Summer Notes-ra véletlenül bukkantam rá, és a két nagyszájú azonnal belopta magát a szívembe. Szóval amint megláttam, hogy elkezdte a Winter notes-ot, azonnal felültem és izgatottan vártam az új történetet. Az idei évben is egy újabb kedvencem lett!
  12. Vanessa J. Frye - Kényszer / Ugyanaz a sztori, mint Madilyn-nél. Egyszerűen úgy éreztem, megérdemli, és egy kis ösztönző is, hogy folytassa az írást.
Gratulálok a díjhoz, mind kiérdemeltétek,
xo Peetagey Smile

17 megjegyzés:

  1. Kiara.
    Ilyenkor én nagyon-nagyon szeretlek.
    Mondjuk máskor is... :D <3
    Köszönöm szépen! <3

    VálaszTörlés
  2. Drága Peetagey Smile!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat! Hát igen, amit adsz, azt kapsz, bár még most is csak értetlenül bámulom a képernyőt! Köszi-köszi-kösziii, három "i"-veeel! ☺
    Pusszant,
    Chestia

    Ui.: készül ám a 8. fejezet! ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Chestia!
      Nagyon szívesen, megérdemelted te iiis! Három 'i'-vel ;) ♥
      Ui.: Akkor lassan újra mehetek olvasni :3

      Törlés
  3. Szia! Én is nagyon szépen köszönöm a díjat és mérhetetlenül örülök, hogy ennyire tetszett a történet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szívesen, megérdemled! ♥
      Ui.: Hozz még sok-sok részt és ne állj le, mert függő lettem :$ ♥

      Törlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a díjat <3
    Egy e-mailt írtam neked, és a díjat kitöltöttem :)
    http://kenyszerhazassag.blogspot.hu/p/7-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen ♥
      Máris nézem az emailt, csak előbb elolvasom a válaszokat :$

      Törlés
  5. Drága Peetagey!
    Köszönöm a díjat, drága vagy, hogy rám gondoltál!♥
    Igyekszem minél előbb kitenni!

    Ölel,
    Gabby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gabby!
      Nagyon szívesen, kiérdemelted! ♥
      Köszönöm, majd figyelek és olvasom a válaszokat :3
      Ui.: Hozd a részt hamar, imádom a történetet :3 ❤

      Törlés
  6. Kedves Peetagey!
    Nagyon szépen köszönöm! :) Írtam egy e-mailt is, remélem megkaptad!
    Ölel, Mady

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mady!
      Nagyon szívesen ❤ Igen, megkaptam az e-mailt, és válaszoltam is :)

      Törlés