2016. január 31.

Interjú Kate Avengers-szel

Bonjour!
Íme a mai nap utolsó interjúja, jó olvasást! 

Előszó
A legnehezebben ezt a kérdés-sort írtam meg, ez nem is kérdéses. Alapból nem vagyok jó ebben a 'faggatózásban', itt viszont rengeteg kérdést kellett megfogalmaznom. Na, nem szórakozok, itt is van az interjú!

1. Miért szerettél bele az írásba?
"Nem is tudom. Igazából csak el kellett kezdenem, onnantól pedig nem tudtam abbahagyni. Szeretek elrepülni egy másik világba, szeretek kalandokat átélni. Aztán írás közben kiadhatom magamból minden bánatomat, a felgyülemlett feszültséget és ami a legjobb, közelebb visz ahhoz, hogy megértsem önmagam."

2. Mit gondolsz, mi az erősséged írás terén?
"Főleg az érzelmek leírása. Általában azokkal a részekkel vagyok megelégedve, amikben a fájdalmat, lelki megpróbáltatásokat, vagy épp egy boldog pillanatot örökítettem meg."

3. Miért éppen ez lett a neved? Van valami története?
"Nincs különleges története a névnek, gyorsan ki kellett találnom egyet, amikor bejelentkeztem a Bloggerre, aztán pedig annyira hozzám nőtt, hogy nem változtattam meg. Kate a főszereplőm neve, az Avengers pedig a blog témája miatt lett a nevem."

4. Mi/ki inspirált téged a legeslegjobban?
"Főleg a Marvel filmek, illetve saját magam. Kezdetben inkább önbizalomépítő-tréningnek mondanám a történetet, mert az volt számomra az írás is, aztán nem tudtam elengedni a karaktereket. A tesóim bíztatása is nagyon sokat segített."

5. Gyakran nézed meg a Marvel filmeket, vagy más inspirál téged ihlet hiány idején?
"Nagyon szeretem a Marvel univerzum filmjeit, gyakran nézzük is őket a tesóimmal, ezek rengeteg ihletet adnak. Aztán az Éhezők Viadala könyv és filmváltozata, egy-egy dal is nagyon sok ötletet ad."

6. Amikor belekezdtél a blogba, gondoltad, hogy ennyi olvasód lesz?
"Csak remélni tudtam. Emlékszem, annak idején, mikor elkezdtem nagyon jónak találtam a történetem, de most már látom, hogy volt még mit fejlődnöm írás terén, ezért nem csodálkoztam, hogy akkor nőtt meg az olvasóim száma, amikor már az első évad vége felé tartottam. Mindenesetre nagyon büszke vagyok a 15 olvasómra és szeretném nekik minden támogatásukat megköszönni!"

7. Teljes mértékben büszke vagy a munkádra, magára a blogra? (Nem szerénykedni, komolyan kérdem!)
"Igen, teljes mértékben elégedett vagyok. Mert bár tudom, hogy van még mit fejlődni, büszke vagyok arra, amit elértem eddig."

8. Szeretnéd, ha megjelenne könyv formájában a sztorid? Miért?
"Fanfiction révén nem jelenhet meg könyvként, és ami azt illeti, szerintem jobb is így. Mivel ez az első komolyabb írásom, közel sem tökéletes, márpedig maximalista révén nem örülnék, ha utólag világítanának rá a hibáimra."

9. A blogon a szereplőket a filmben látott karakterek személyesítik meg. Miért éppen Jennifer Lawrence lett Kate?
"Kate karakterének megtestesítőjét nagyon sokáig keresgéltem, ismeretlen modellek, vagy kevésbé ismert színészek között, de egyszerűen egyik sem volt az igazi. Aztán végül is a tesóm adta az ötletet, én pedig némi gondolkodás után rájöttem, hogy ő a tökéletes. Nem sablonos, hasonlít is Kate karakterére és ami azt illeti, az Éhezők Viadala az egyik kedvenc filmem, szívesen összevontam a Marvel világával."

10. Mennyire tértél el az eredeti első blogötletedtől?
 "Ez az eredeti ötlet. Mindössze két momentum lett átírva, a többi ugyanaz, mint amit először elterveztem."

11. Tervezel a harmadik évad után folytatást, esetleg a történethez kisebb novellákat?
"Egyelőre nem tudom, hogyan fog végződni a harmadik évad, de nem szeretném utána sem abbahagyni a blog írását. Szóval számíthattok utána is novellákra."

12. A Bosszúállók közül csak Amerika kapitány a kedvenced, ezért lett ő a főszereplő, vagy azért a többi pasi is közel áll hozzád és nehéz választás volt?
"A fő kedvenc Amerika Kapitány, így választás nem volt nehéz. Az ő történetének a mondanivalója, a jelleme, az embersége áll hozzám legközelebb.
A többieket is nagyon szeretem, mindegyiket más miatt, épp ezért próbálok mindegyikőjüknek sok szerepet juttatni. Kate kapcsolata mindegyikükkel más és más, egyedi, ahogy ők is."

13. Hány rész megírása után teszed ki az első bejegyzést a harmadik évadból?
"Szeretném teljesen befejezni, mielőtt közzéteszem, a másik két évaddal így csináltam. Így szeretném elkerülni a lehetséges hibákat, következetlenségeket a történetben."

14. Sok novellát tervezel még a kezdés/folytatás előtt, vagy csak néha-néha egyet?
"Ha lehetőségem és időm engedi, minden héten teszek közzé egy-egy novellát vagy kiegészítő történetet."

15. Megbántad valaha, hogy belekezdtél a történetbe?
"Soha. És kizárt dolog, hogy valaha is megbánjam. Az írás és Kate története szerves része az életemnek, nagyon sok szeretetet, értéket kaptam általuk. Soha nem szeretném feladni."

Köszönöm a válaszokat,
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése