2016. január 26.

25. kritika - Half of the Nameless

Bonjour!
Köszönöm az újabb száz körüli oldalmegjelenítést, így már 7200 felett járunk. *.* ♥

Előszó
Őszintén bevallom, amikor először mentem az oldalra, fogalmam sem volt, hogy mi vár rám, és kissé tartottam is a blogtól, magától a történettől. Fiú által írt sztorit ritkán olvasok, ezért mindig bennem van egyfajta félsz, hogy nem tudom beleélni magam, és esetleg ezért lesz rossz az értékelés. Hát ilyen most nem volt! Az értékelés során vedd figyelembe, hogy az utolsó rész, amit el tudtam olvasni, az a negyedik fejezet volt.

Fejléc
A két karakterrel kezdenék, akik így kicsiben látva hibátlannak tűnnek. Azonban nagyban látszik, hogy a bal oldali szereplő arca egy kicsit homályos. A két fiúnál komolyan csak ennyit tudok felróni, a többi jónak tűnik. Aztán ott van a háttér, ami kék, és ezt bár a 'hímeknek' tulajdonítják, szerintem igenis unisex szín, így bármely olvasó téved is be a blogra, szerintem nem lehet kifogása vele. A bal oldalon lévő mintákat nem tudom annyira kivenni, de valamiért ez tetszett meg benne. A jobbon található óra nekem a történetet idézi, a menekülést, hogy Brian apjának az élete hamarosan lejár, bármilyen csúnyán is fogalmaztam ezt most meg. Tetszik, hogy a kék háttérből kiemelkednek a karakterek, amiben segít az ismeretlen minta is. A másik problémám a fejen kívül, az a cím. A fő cím alig látszik, valamilyen más szín jobb lett volna. A lent lévő 'The other side'-dal ugyanez a problémám, a fehér-fehér párosítás nem volt túl jó ötlet.
Értékelés: 5/5,
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGgsznpLA0pj1Tj7bUUUKkDvdsBWEHKrPyvsWe89IuObAUBOww_LXAVxiWUH4Itd5tmFZMLqqFZIPZFBXqv0TPNR5x5OZx7JaObzjSiEhBLM8rJLazg2i_pobjMInZTgTIKvEZ5W3WNHw/s1600-r/mm.jpg

Design
Kicsit elszoktam a fent található menüktől, így nagyon furcsa volt, mikor megláttam ott. Lehet, éppen ezért tűnik kicsit otrombának, nagynak, ezért ez a kis tény semmilyen irányba nem mozdítja el a pontot, nem vonok le, nem adok pontot, nem tartom helyesnek. A 'Szereplők'-nél csak a két unokatestvérről olvashatunk, illetve elvileg folyamatosan bővül az oldal, én mégis hiányolom a többi mellék-mégis-ott-van-karaktert. A 'Fejezetek'-nél megtalálható az összes eddig felkerült rész, és nagyon megtetszett, hogy a cím alatt mindig van egy idézet. A 'Cserék'-nél eddig nincs semmi, így addig azt az oldalt nem nyitottam volna meg, illetve az 'Egyéb' résszel ugyanígy vagyok. A fülszöveg elég furcsa, nem kifejezetten tartalmat leíró, inkább kicsit kusza. Ez késztetheti az olvasót, hogy bogozza ki a történet olvasásával, esetleg az azonnali távozásra, én magas sem tudom a sztori elolvasása után, hogy melyik csapatba tartoztam volna. A maradék három modulhoz -feliratkozók, archívum, megjelenítések- nem igazán van mondandóm, szóval áttérek arra, hogy mit hiányolok. Mindenképp betennék egy csevegőt, mert nagyon zavaró, ha kommentet kell írni, ez egy gyors üzenetet is bonyolít. Csinálnék egy információs modult is, ahol fel vannak tüntetve az adatot, illetve a jogi szabályszerűséget is tisztáznám.
Értékelés: 5/4

Történet
A sztoriból eddig nem sokat olvastam, de azonnal megtetszett és felkeltette az érdeklődésemet. Helyesírási, vagy akármilyen hibát nem nagyon találtam, elszórva, nagyon ritkán találni a hosszú fejezetekben. Basszus, szinte nincs is miről írnom, szóval belemászok egy kicsit a történetbe. Az érzések néha jól meg vannak jelenítve, hogy egy kicsit furcsának éreztem, de utóbbi ritka volt. Ahhoz képest, hogy a két fiú együtt dolgozik, nem tudtam volna a részek olvasása közben megállapítani, vajon melyikük is írta az adott fejezetet. A részleteket kidolgozták, megbeszélték, és tartják is szerintem magukat hozzá, mert sehol nem sántít a sztori. Direkt figyeltem rá, hogy egymás ellen dolgoztak-e, de egyszer sem találkoztam ilyen hibával. A karakterek hátteréről egy kicsit jobb lenne többet megtudni, ezt hiányoltam belőle. Kicsit még zavaros lehet a történet, mert sok a titkolózás, remélem, ez a későbbiekben már fokozatosan eltűnik. A tájleírások is hiányoznak nekem néha, bár ez csak egy helyen jutott eszembe. Érdekes módon, nem akkor, amikor a doki menekülés közben említette, minden részletét ismeri a kórháznak, így ő tudja, merre juthat ki, míg mi nem. Hanem valahogy így a Patkányos rész környékén. Jól van, leálltam, mert ez már nyilván kicsit sok ismeretlen részletet tartalmaz nektek. Sajnos csak egy ilyen kis nyúlfarknyi értékelést tudtam összehozni nektek, mert tényleg nem tudok már miről írni! Összességében egy nagyon jó blog, csak ajánlani tudom a sztorit!
Értékelés: 10/10,

Miért pont ez? Mert Axel és Daniel kapcsolata nagyon erős!


Interjú N. J. Axellel és Ramsey S. Brownnal

Az egész történet a kórházban fog játszódni?  Együtt maradnak a szereplők, vagy külön válnak útjaik?
"Visszatérő helyszín lesz még a kórház, de egy-két részen belül ideiglenesen elhagyják majd azt a helyet a srácok :)"

Melyikőtök ötlete volt a sztori?
"Maga a kategória, meg a beleépítendő karakterek azok Dani alias Ramsey fejéből pattantak ki, de az alaptörténet, ami szerint a busszal való felborulás vezeti el őket a kórházba, ahol majd egyéb érdekességek fognak történni, az az én ötletem megformálása volt :)"

Mióta írtok?  Van más blogotok? Ha igen, mi a címük?
"Én verseket, rapszövegeket már egészen pici korom óta, 7 éves korom óta írogatok :) Azóta mondhatni, hogy a rímek a mindeneim, de így blog-novella-regény szinten csak 2 éve próbálkozom. Ramsey pedig utánam egy évvel kezdett el írni, de Ő is nagyon érzi, ha elkapja a fonalat :D :)"

Köszönöm a válaszokat,
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése